servicekort - Guldsmed Borup
  • Fri fragt over 399.- & 30 dages returret
  • Flest brands & Lansdækkende bytteservice
  • Top service og lynhurtig levering
Søg
Kundeservice: 55 7373 75

Service aftale hos Guldsmed Borup

Vilkår for servicekort købt hos Guldsmed Borup


1. Service kortet gælder alene til det ur hvortil det er købt, det er desuden en 
    forudsætning at kortet er korekt udfyldt med mærke, ref. nummer, bon nummer 
    og dato kortet skal desuden være underskrevet af en medarbejder i butikken.
2. Servicekortet giver indehaveren ret til ubegrænset lænke og rem tilpasning i 1 år fra 
     købsdatoen.
3. Servicekortet giver ret til 1 batteriskift med trykprøvning til 3 eller 5 atm, i 1 år fra 
     købsdatoen, det er dog et krav at uret er holdt op med at gå.
4. Servicekortet er ikke et reklamationsbevis, og erstatter ikke den af producentet givne 
     reklamationsret.
5. Der kan være mange grunde til at et ur holder op med at gå, og det er ikke altid at det 
     er batteriet der er skyld i at uret er stoppet, i sådanne tilfælde vil vi forudsat der 
     stadig er garanti/reklamationsret på uret og dette er købt hos os, gratis tilbyde at 
     sende uret til repration hos producentet, hvis uret er købt andetsteds kan vi ligeledes 
     tilbyde at sende uret til producenten mod betaling af porto og et ekspeditions gebyr.
6. For alle ure solgt hos Guldsmed Borup i Næstved Storcenter eller på 
     Guldsmedborup.dk gælder at vi er autoriseret forhandler, og således godkendt til at 
     foretage batteriskift i garanti/reklamationsperioden, for ure købt andetsteds gælder 
     at det er, indehaver af urets ansvar at, indhente tilladelse til at Guldsmed Borup må 
     foretage batteriskift, mens uret er dækket af producent/forhandler 
     garanti/reklamationsret, Guldsmed Borup fraskriver sig således ethvert ansvar for 
     et eventuelt tab af garenti/reklamations ret, som følge af et, af producentet, påstået   
     uautoriseret indgreb.
Næstved d. 16-01-2020